sobota, 6 września 2014

Sobota pracująca

W ten piękny słoneczny dzień nie zrobiłem nic :) No - prawie nic. Ale jak mówi reklama: "Prawie robi wielką różnicę..."
Tak więc na pierwszy ogień poszło oklejanie. W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować firmie

REKLAMA ABC PAWEŁ SZNYTKA

Bez ich pomocy, doświadczenia i fachowego sprzętu nie dalibyśmy rady tak ładnie okleić naszego DonPoldona reklamami naszych darczyńców.
Szło ciężko, ukrop lał się z nieba a z nas pot. Komputery i plotery odmawiały posłuszeństwa. Jednak prawdziwi twardziele radzą sobie w każdej sytuacji. Owocem tego jest nasz DonPoldon pięknie oklejony reklamami naszych darczyńców (czekamy na naklejki od jeszcze dwóch hojnych darczyńców):
Villa Toscania, Tacho.net.pl, www.niezawodny.net

aBa Sieraków Piekarnia Cukiernia

Cafe Napoleon, Lodziarnia aGa
Poza oklejeniem udało się dzisiaj pociągnąć dodatkową instalację elektryczną do bagażnika, będzie do niej podłączona lodówka. Zacząłem też robić gustowne przegrody na narzędzia i inne duperele, zostanie to przykryte płytą - dzięki temu zyskamy więcej miejsca i będziemy mogli nasze bagaże poukładać piętrowo.


 Nieco wcześniej odwiedził mnie kolega Rafał, który przez przypadek miał przy sobie akumulatorowy klucz udarowy i pomógł mi dopasować koło pasowe z alternatora Elmot do nowo nabytego alternatora BOSCH z poliftowej Alfy Romeo 156. Koło pasowe z alternatora od BMW niestety miało za duży otwór i ciężko je było osiowo zamontować. Mam nadzieję, że alternator 105A już da radę i nie będzie problemów z prądem nawet przy pełnym obciążeniu światłami, dmuchawą, CB, lodówką, kamerką i nawigacją :)

Alternator BOSCH dający 105A z Alfa Romeo 156
I to wszystko udało mi się zrobić bez wypicia nawet jednego piwka! Aż niesamowite! Zaraz nadrobię...
Na dzisiaj to już koniec.

Do następnego odcinka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz