środa, 16 kwietnia 2014

Świąteczne porządki

Wreszcie poprawiła się pogoda, więc zajrzałem po długiej przerwie do poloneza.
Niestety nadal nie mogę rozwiązać problemu z zamkiem w drzwiach kierowcy. Chyba skończy się wymianą na jakąś używkę.
Za to w dniu dzisiejszym zrobiłem trochę porządków, uzupełniłem nieświecące żarówki w wymienionej tylnej lampie, przyjąłem pewną koncepcję mocowania koła zapasowego.
Owa koncepcja polega na przyczepieniu zapasówki do kratki. Obok będzie zaczepiona jeszcze druga zapasówka, jak tylko ją przywiozę.
Na chwilę obecną wygląda to tak:




Ponadto jestem cały w skowronkach, gdyż udało mi się naprawić CB-Radio. Tak więc łączność ze światem będzie zachowana nie tylko na poziomie mentalnym, ale i falowym :)
Wyprawa zbliża się wielkimi krokami, a prace w polonezie tak jakby stoją.
Ponieważ nic nie zrobiłem ostatnio, to jutro się wezmę i zrobię dwa razy tyle ;)

2 komentarze:

  1. Wrzuciłbyś więcej fotek z wnętrza i z zewnątrz. Ta kratka to tam musi być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kratka jest przesuwana i demontowalna. Samochód jest zarejestrowany "na 2 lub 5 osób". Nie chcę jej demontować, bo mam pewność, że nic mi górą przy hamowaniu nie przeleci, a więcej bezstresowo wrzucę "na kupę" :)
      Co do fotek, to na razie artystyczny nieład w środku, zdemontowana tapicerka drzwi, kabelki od przeróbek RTV, i inne skarby, więc na razie się nie garnę do wrzucania fotek bajzlu. Jak mi się uda alternator wymienić i zespawać rurę do halogenów dachowych, to wtedy wrzucę. Na razie nie ma się czym chwalić.

      Usuń