czwartek, 11 września 2014

Końcówka przygotowań


Dzisiaj udało się wymienić przewody hamulcowe elastyczne.
Niestety przedni przewód był tak zgnity, że nie dało się go odkręcić i trzeba go było wyciąć flexem wraz z przewodem sztywnym. Na szczęście udało siękupić wszystkie potrzebne części i po południu moja dzielna żona Celina poradziła sobie z wymianą  przewodu sztywnego i gumowego a ja wraz z kolegą Sławkiem prawie skończyłem wymianę szczęk hamulców bębnowych. Niestety przy końcówce roboty znowu zastał nas deszcz, więc regulacja i odpowietrzenie jutro. Wymienione zostały również klocki hamulcowe z przodu - przy tej okazji okazało się, że brakuje kawałka przewodu między wozem a klockami, i nigdzie nie można go kupić. Jutro będę sztukował, bo nie lubię, gdy świeci mi się kontrolka hamulców.
Nie wszystko poszło zgodnie z planem, ale na start w Katowicach team "Szybcy i wściekli" dostarczy dwa brakujące elementy i będzie cacy :)
Udało mi się również dobrać odpowiedni pasek i podłączyć wreszcie alternator z Alfy. Jutro po wymianie rozrządu i płynów zobaczymy czy daje on radę (teoretycznie powinien).



Ponadto na naszym samochodzie przybyły naklejki naszych darczyńców:
- Drukarnia Międzychód
- KSN MEWA



DZIĘKUJEMY DRUKARNI ZA PRZYGOTOWANIE NAKLEJEK!


Przez obsuwę w pracach przekładamy godzinę startu w piątek z 16 na około 18-tą, o ile zdążymy dopiąć wszystko na ostatni guzik. Jeśli nie - pojedziemy jak skończymy. ALE POJEDZIEMY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz