piątek, 14 marca 2014

Prac ciąg dalszy.

Dzisiaj udało mi się ściągnąć 90% starych naklejek oraz wymienić resztę żaróweczek w desce rozdzielczej i na panelu środkowym. Żarówki da się kupić osobno i wystarczy wymienić w cokoliku. Typ żarówki T05 12V 1,2W - kupiłem całe opakowanie 10szt. = 10zł. Po czym skręciłem kokpit. W nawiewach żarówki miały zielony gumowy kondom, który niestety się wziął i skubany uszkodził, więc będę szukał jakiegoś zamiennika tej zielonkawej gumki(folijka od cukierków albo lakier do paznokci, a może zielony marker?), gdyż z prawej strony panel nawiewów świeci zbyt "biało".
Zobaczcie jak ładnie świeci wieczorową porą:


...w tym miejscu pojawił się mały problem, gdyż świeci się kontrolka ładowania, której żarówkę oczywiście też wymieniłem. Szukając rozwiązania problemu ładowania ("qwa, już alternator się wziął i spier... papier?") natrafiłem na informację, że żarówka ta musi być 3W, gdyż wzbudza ona prąd ładowania. Tak więc jutro czeka mnie szukanie nowej żarówki 3W w cokoliku lub na wymianę.
Jeżeli to nie pomoże, to mam w planie wymianę altka na takiego od BMW e30 (podobno po malutkiej przeróbce idealnie pasuje), a oryginalny poldonowy będę miał na wymianę (po uprzedniej naprawie of coz).

Ponadto "po kosztach" kupiłem od znajomego radyjko Pioneer, za oszałamiającą kwotę 30zł, nowoczesne, na CD, stary kaseciak pójdzie jednak w odstawkę, gdyż nie ma RDS.
Patrzcie jakie śliczne:


Montaż i odsłuch nastąpi jutro, gdyż dzisiaj już jest troszkę za ciemno.

2 komentarze:

  1. A navi? A automat? A klima? Kiedy to wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Navi będzie montowane wraz z kamerką, którą mam nadzieję kupić dzisiaj, zastanawiam się na razie nad umiejscowieniem, żeby kable nie dyndały. Klima będzie manualna w postaci butelki z chłodną wodą, a automat jest dla bab ;) Oprócz ww. ficzerów planuję jeszcze zrobić: drugi aku, 220V, lodóweczka, łóżko rozkładane z materacem piankowym.

      Usuń